Copyright © 2021.
Design by Madic


A Bőrápolási Marketing Világa – The Ordinary elárulta a titkos összetevőt!


A bőrápolási marketing mindig is különleges helyet foglalt el az ügynökségünk életében. Több mint öt éve dolgozunk együtt a KATI naturals márkával – gyakorlatilag a születésétől fogva –, így nemcsak a márka fejlődését, hanem az iparág folyamatos változásait is testközelből figyelhetjük. Ennek köszönhetően különösen nyitott szemmel követjük azokat a kreatív marketingmegoldásokat, amelyek friss szemléletet hoznak a szépségápolási piacra.

A hétvége folyamán egy kampány kifejezetten megfogta a marketinges szemünket: a The Ordinary New York-i gerilla akciója.

A kampány lényege egyetlen kirakattal üzent: egy köteg pénzt állítottak ki, mellé pedig az alábbi szöveget helyezték:

„This is the amount of money we’d have to add to the price of our products if we paid for a celebrity endorsement.”

Vagyis: „Ennyivel lenne drágább a termékünk, ha fizetnénk egy hírességnek a reklámozásért.”

New York-i Pop-Up Bolt Kirakata

Forrás: https://www.instagram.com/p/DI4xw6QRBUo/?img_index=1

Ezzel a húzással a The Ordinary egyértelműen azt kommunikálta, hogy náluk a termékek hatékonysága önmagáért beszél – nincs szükségük sztárokra ahhoz, hogy a vásárlók megbízzanak bennük. Ráadásul mindezt elérhető ár mellett teszik.

A kampányt előzetes posztokkal is felvezették: napokkal korábban rejtélyes üzenetek jelentek meg a közösségi médiában:

„The beauty industry’s secret ingredient will be revealed. And you’re invited to see it.”
(225.04.25, 433 Broadway, NYC)

Mindenki egy titkos összetevőt várt – és végül az igazság sokkal mélyebb volt: az „összetevő” maga a transzparencia és az őszinte árképzés volt.

A Titkos Összetevő Ára

Forrás: https://www.instagram.com/p/DI4xw6QRBUo/?img_index=1

Ti mit gondoltok?

Szerintetek is helyes irány, ha egy márka nem hírességekre épít, hanem a saját hitelességére és termékminőségére?
Mennyire befolyásol titeket egy celeb név egy kozmetikum kiválasztásakor?

Írjátok meg a véleményeteket kommentben – kíváncsian várjuk!

Ha pedig bőrápolási márkádnak keresel olyan partnert, aki nemcsak marketingben, de akár a szépségápolási trendekben is otthonosan mozog (ennyit számít öt év tapasztalat a szépségápolás világában 😉), keress bátran minket!
Örömmel segítünk a márkád következő sikeres kampányában.